מאמרים, מאמרים

בחירת ידיות לדלת כניסה

כל בית באשר הוא מרוהט על פי אמות מידה שונות. לכל מקום המבנה שלו התצורה הקיימת וכמובן העיצוב אשר בא במטרה לענות על ציפיות הדיירים. באם נדון בדלת הכניסה של כל מבנה, נוכל בקלות למצוא עזרים ומוצרים משלימים אשר יחדיו מהווים את המוצר כולו. לדלתות נוכל להוסיף ידיות, משקופים ופרטי נוי בסמוך להן. כיוון שאזור הכניסה חשוב מאוד ליצירת הרושם לגבי העיצוב כולו, הרי שלבחירת הידית המתאימה תהיה חשיבות רבה. בחירת ידיות לדלת כניסה אם כך חייבת להתבצע כפי שצריך כדי לענות על הציפיות מהדלת עצמה. כדי שנהיה משוכנעים שביצענו בחירת ידיות לדלת כניסה כפי שצריך, מוטב כי ניעזר בגורמים מקצועיים לצורך כך.

מי יכול לסייע לבצע בחירת ידיות לדלת כניסה ?

כאשר נחפש דלת כניסה חדשה לבית, בין אם חדש או קיים, נסתכל לבטח בקטלוגים אינטרנטיים או בעלונים אשר יציגו דלתות מושלמות הקיימות בבתים שונים. דבר אחד שלא מספרים לנו הוא, שאנשי מקצוע ומעצבי בתים הלבישו את הידית על הדלת לאחר שהבינו כי זאת מתאימה לזאת בצורה מושלמת. בחירת ידיות לדלת כניסה חייבת להתבצע באותה הצורה.

כדאי לזכור כי כאשר מדברים על ידיות, צריכים אנו להשתמש בהן ללא הרף. לכן התנאי הראשון בצליחת רכישת ידית כניסה תהיה האיכות שלה. על הידית להיות קלה לשימוש ונוחה לפתיחה ולסגירה. יש לשים לב כי אם נרצה ידית מרובעת, כלומר כזו אשר לא ניתן לפתוח מבחוץ, נהיה חייבים לציין זאת. בנוסף, בחירת ידיות לדלת כניסה צריכה להתבצע על פי הרעיון העיצובי שעומד מאחורי דלת הכניסה.

למשל, לעיתים ניתן יהיה להשתמש בידית כפריט עיצובי משלים, לעיצוב של הדלת כולה. לפעמים הידית דווקא תהיה הגוון שמייחד את האזור והיא דווקא תבלוט מעל לדלת ולפריטים הקיימים בכניסה לבית. את כל זאת ועוד נוכל ללמוד יחד עם אותם גורמים מקצועיים שאמונים על הדברים הללו.

אז בבואנו לענות על השאלה מי יוכל לעזור בביצוע בחירת ידיות לדלת כניסה, יהיו אלו מעצבי בתים ואנשי המקצוע המומחים בשיווק ומכירת דלתות כניסה. ביצוע פגישות מקצועיות בסמוך לרכישת הדלת לבית שלנו, יעלה נתונים על הדלת ועל אופייה ויעזור מאוד בהתאמת הידית המתאימה מבפנים ומבחוץ. חשוב בנוסף כי נדאג להתקנה של איש מקצוע בעל ניסיון שיבצע את עבודתו בדיוק ובמסירות כך שנקבל לבסוף מוצר איכותי ומקסים שישמש אותנו לאורך שנים רבות.