מאמרים, מאמרים

דלתות כניסה כפריות

עבור לא מעט אנשים, הבית איננו מהווה רק מקום המשמש למגורים בלבד. הבית משמש גם כמקום שנעים לשהות בו ברמה העיצובית והנראות בו חשובה מאוד. רובנו משקיעים מאמצים גדולים בכדי לייפות את סביבת ביתנו וכמובן את הכניסה לה. אחד הרהיטים אשר לכל אחד יש בבית הוא דלת הכניסה. עיצוב הדלת יכול להתבצע על פי מספר סגנונות (לעיתים במקביל) ועל כן ההיצע הינו רב מאוד. דלתות כניסה כפריות הן סוג אחד של סגנון עיצובי הקיים אצל בתים רבים. התצורה הכפרית העתיקה, נחשבת למומלצת עבור כל מי שמחבב את התקופה הישנה בה נבנו בתים מעץ (במיוחד באזור אירופה).
רכישת דלתות כניסה כפריות תהיה חייבת להתבצע כפי שצריך, יחד עם תמיכתם של מעצבי בתים אשר יתאימו את הדלת המיוחדת לכניסה ואף לעיצוב פנים הבית עצמו.

האם דלתות כניסה כפריות נחשבות פופולאריות בענף ספציפי זה ?

באם נחליט לעצב את הכניסה לביתנו בסגנון הכפרי, אל לנו לשאול האם הדבר פופולארי בעיני המתבונן כן או לא. מוטב כי נבצע את אשר על ליבנו ואת מה שאנחנו היינו רוצים לראות. השאלה המתבקשת אמורה להיות- האם תצורת הדלת בעיצוב הנ"ל תתאים לנו ברמת רכישת דלתות כניסה כפריות או שמא להיפך?

באם התשובה תהיה חיובית, אזי כל הפעולות שלנו בנושא נראות הבית חייבות יהיו להתכנס תחת מטריית האופציה הכפרית/עתיקה. כלומר, כל המוצרים המשלימים בכניסה יחד עם כל מה שנרכוש ונעצב בתוך הדירה, יהיו חייבים להתאים גם אחד לשני.

כדי לא לעשות טעויות בבחירת דלתות כניסה מעוצבות כפריות, כדאי תמיד להיוועץ עם אנשי מקצוע בתחום. כיום גם בתוך תת קטגוריה זו, נמצא סגנונות רבים של דלתות מעץ. כך או כך, לעיתים נתקשה מאוד לבחור דווקא את הגוון הספציפי של הדלת, או התצורה והעיטור המדויק אותו אנחנו מחפשים וכו'…
בכדי לגשר על הפער הזה בטרם נרכוש את הפריט, מומלץ כי נקיים פגישה עסקית בה נבין את ההתאמות של הדלתות המדוברות למה שאנחנו רוצים לראות בסופו של דבר.

בפגישות מאין אלו נבדוק את מאפייני הדלת, נבחן כיצד היא תשפיע על המראה וכמובן יחד עם זאת נקבל מושג וודאי בנוגע לשאר המאפיינים החשובים אותם צריך לבדוק. (זמני אחריות, עלויות התקנה וכדומה). לאחר שנבצע את כל מה שצריך נוכל בקלות לבחור מבין דלתות כניסה כפריות את הדלת בסגנון הכפרי המתאימה לנו ביותר.