מאמרים, מאמרים

דלתות כניסה לבית פרטי

בעת נימצא בתקופת מעבר לדירה חדשה או באם נרצה לשפץ את ביתנו, רבות יהיו המשימות אשר יעברו תחת הידיים שלנו. בין שלל הפעולות אותן נצטרך לבצע, וודאי כי נצטרך להחליף רהיטים לרכוש חדשים ולשפץ ישנים. דלתות כניסה לבית פרטי הן רהיט אשר ברוב המקרים נחליף בכדי להתאימן לעיצוב החדש אותו בחרנו. גם כאשר מדובר על דירה ישנה לה קיימת דלת כניסה כמובן, לפעמים נרצה אחת משלנו בכדי להגיע לתוצאה המושלמת ביותר.

כיצד נוכל לרכוש דלתות כניסה לבית פרטי שייראו בהתאם למטרות אליהן נשאף להגיע ?

רובנו כלל לא עוסקים בחיי היומיום בעולם הדלתות הרבגוני. כל אחד מגיע מתחום מקצועי כזה או אחר. כאשר נימצא בפתחו של תהליך החלפת דלתות כניסה לביתנו, נצטרך להכיר היטב את ההבדלים בין הדלתות, היתרונות מול החסרונות של דלתות מסוימות, רמות הבטיחות המשתנות בהתאם לאופייה של כל דלת ודלת, ועוד…
בעת נחפש אחר דלתות כניסה מעוצבות לבית פרטי ברשת האינטרנט, נגלה עולם שלם של חברות המייצרות המשווקות והמציעות דלתות שונות לכל דורש. עלינו להבין כי לכל דלת קיימים המאפיינים שלה.

אחד הדברים הראשונים אותם יש לבדוק בעת חיפוש אחר דלתות הינו רמת הבטיחות. בנושא זה חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום ועם אנשים אשר יכירו היטב את סוג הדלת והדגם המסוים בו נתעניין. קיימות שכבות בטיחות רבות בכל דלת באשר היא, מה שיוביל אותנו לבחירה חכמה רק לאחר שקיבלנו את כל המידע הדרוש לנו.

לאחר שבחרנו את מאפיין הבטיחות נוכל להתפנות לעבר המאפיין העיצובי. גם נושא זה רווי בתצורות ובגוונים רבים ואת זאת מומלץ לבצע בסיוע מעצבי בתים. גם אם נחשוב לעיתים כי אנו מבינים את רזי העיצוב ומה על הדלת להיות כדי להשלים את הפן העיצובי הכללי של הבית שלנו – לא תמיד הדבר יהיה נכון לאחר שהדלת תורכב. משום כך הסתייעות באנשי מקצוע תהיה רלוונטית גם במקרה זה.

לבסוף לאחר שבחרנו גם את המאפיין הבטיחותי וגם את המאפיין העיצובי, נותר לנו להתמקח על מחירה של הדלת. דלתות כניסה רבות נוכל למצוא במחירים שונים עם פערים גדולים מאוד, לעיתים בעבור אותו הדגם של הדלת. עובדה זו תביא אותנו למסקנה כי הדבר הטוב ביותר לעשות באם "ננעלנו" על דלת כלשהי, הינו לבצע השוואת מחירים בצורה שקטה ורגועה ולא בצורה פזיזה ומהירה.
רק ביצוע הפעולות הנ"ל בצורה חכמה יבטיח לנו הנאה מדלת הכניסה שלנו באופן מלא לאורך שנים.