מאמרים, מאמרים

הנחיות לסף ריצוף של דלתות כניסה

בעת שיפוץ בית או משרד, אחד המקומות בהם נצטרך לתת דגש מיוחד לקיומו של פריט איכותי וטוב הינו דלת הכניסה שלנו. לדלתות הכניסה תפקיד מכריע הן בשמירה על הבטיחות האישית וכמובן בנוגע לעיצוב אזור הכניסה וכמובן הנראות הכללית של המקום.

מה כדאי לנו לדעת בעת ריצוף דלתות כניסה בביתנו ?

חשוב להבין כי המטרה המרכזית של הדלת שלנו תהיה תמיד כפופה ליכולות הפונקציונליות שלה. כלומר, אם הדלתות תהיינה בנויות בצורה מקצועית, במקום אשר הונח אף הוא ברמה גבוהה עבורן, הרי שהאזור כולו יהיה אפקטיבי ושימושי לשנים רבות. למשל, אזור ריצוף כניסת הבית חשוב מאוד ליישום מקצועי. כמובן שחשוב לשמור על פילוס ברמה מדויקת, כמו הכנת המשקופים באופן הסטנדרטי (עם חורי כניסת יתדות הדלת) וכדומה.

כדי לקבל מושג על סף הריצוף המתאים והנכון ביותר צריך להבין כי רק פרויקטים סופיים יוכלו להציג לנו את הצלחתה או אי הצלחתה של התקנת דלת כניסה. כמובן שבהיבט זה חיפוש אחר חברה בעלת ניסיון עשיר בייצור והתקנת דלתות כניסה לבית תהיה החלק הקריטי במשימה שלנו. את מציאת אותה חברה נצטרך לבצע קודם כל דרך קבלת המלצות או כמובן דרך צפייה בדלתות המותקנות בבתים שונים. (נוכל למצוא אותן באמצעות האינטרנט או דרך הליכה פיזית למקום בו הותקנו).

חשוב להבין כי נכון להיום רוב חברות ייצור הדלתות מעורות בפרטים בנוגע לסף ריצוף דלתות כניסה וכמובן אינן  "ישחקו" בנושא זה כדי לא הביא לעגמת נפש מצד לקוחות הקצה שלהם. כאשר נעמוד בפני סגירת עסקה על רכישת דלת כניסה חדשה ומעוצבת לבית שלנו, נוכל לשאול את כל השאלות הטכניות ולנסות ולהבין באיזו שיטה ובאילו כלים ישתמשו בעלי המקצוע השונים בעת ביצוע המשימה שלפניהם.

בסופו של דבר, כדי לקבל את התוצרת לה ציפינו, על התשתית כולה לעמוד במקום בצורה מושלמת. אם לא יקרו הדברים כפי שצריכים להתבצע, הדלת שלנו לא תעמוד או תתפקד בצורה טובה מה שיכול לפגוע בבטיחות הדיירים וכמובן להביא לתסכול רב. לשם כך ביצוע עבודות מחקר וסקר שוק תהיה חשוב מאוד והיא זאת אשר תכריע לעיתים בנושא זה.