מאמרים, מאמרים

בחירת דלתות בטיחותיות

ברחבי העולם כולו נפרצים בתים בתירות רבה מאוד. יש יגידו רבה מידי. בהרבה דירות הדבר קל יותר לביצוע משום שדלתות הבית אינן מגובות במנגנוני בטיחות טובים או שבכלל. עובדה זו וודאי תעלה את סטטיסטיקת הפריצות לבתים ותביא לתסכול רב אצל הדיירים עצמם. בחירת דלתות בטיחותיות אם כך הינה צורך חיוני והכרחי מאין כמותו. היכולת לבחור את הדלת שלנו על פי הצרכים הבטיחותיים שלנו תהיה מדד לעתיד הקרוב והרחוק בכל הקשור ליכולות הפורצים והגנבים (באם יגיעו אלינו חלילה).

כיצד נבצע בחירת דלתות בטיחותיות בצורה חכמה ויעילה ?

כמו בכל תחום, גם עולם הדלתות משופע במגוון מוצרים אשר שונים האחד מהשני ואף דומים במאפיינים מסוימים. מכיוון שהבחירה תהיה לנו קשה בכל הקשור לצורך להכיר את יכולות הדלת מבחינה בטיחותית, בחירת דלתות בטיחותיות יכולה להיות משימה קשה וארוכה מאוד.
אחת מההמלצות והטיפים הטובים ביותר בנושא זה הינו לקבל חוות דעת מקצועיות מפי גורמים המתמחים בשוק זה. לא כל מי שעוסק בדלתות אכן ייתן לנו מענה איכותי בנוגע לסוג הדלת אותה יציע לנו.

עלינו יהיה לבחון היטב את החברה שמאחורי הדלת, בכדי לבצע בחירת דלתות כניסה מעוצבות ובטיחותיות כפי שצריך. את זאת נעשה דרך שיטוט בין אתרי החברות המשווקות, ביצוע פגישות ייעוץ והליכה למחסני החברות כדי לצפות באותן דלתות. ביצוע פגישות מאין אלו יסייע מאוד שכן נוכל להציץ במנגנוני הביטחון של כל דלת ודלת. כך אט אט נלמד על יכולות הבטיחות של הדלתות ונדע האם נרצה להשקיע סכום מסוים ובעבור מה.

לא תמיד נצטרך לבטח את הדלת בכל האפשרויות הקיימות והמוצעות. כיום קיימים פתרונות רבים עבור דלתות רבות. באם הדלת שלנו תהיה דלת חוץ אזי אולי נצטרך הוסיף פתרונות מיגון מעבר לממוצע.  בדלתות הממוקמות בבניינים עם כניסה נפרדת, לא תמיד נצטרך להשקיע יתר על המידה במציאת מיגון טוב יותר מהקיים בסטנדרט וכדומה. משום כך נוכל להבחין בצורה ברורה כי ישנם חלופות רבות בעת בחירת דלתות בטיחותיות.

דבר נוסף אותו כדאי לזכור בעת בחירת הדלת החדשה הינו גובה המחיר של כל אחת ואחת. בעת רכישת בית חדש לרוב תגיע דלת כניסה המוצעת ע"י הקבלן עצמו. לא תמיד תהיה היא בעלת כל יכולות הבטיחות להם אנו נשאף ועל כן נצטרך לרכוש דלת חדשה עבורנו. גם במקרה כזה ההמלצה תהיה להתייעץ עם אנשים מעולם זה בכדי לא לטעות, אלא רכוש בתבונה רבה.

קרא עוד: דלת כניסה לבית פרטידלתות שריונית חסם