טיפול בתקלות

 

בעמוד זה תוכלו ללמוד על תקלות נפוצות אותן ניתן לחוות לעיתים בדלתות כניסה ודרכי טיפול פשוטות וברורות לפתרון התקלות.
כל דלתות הכניסה שלנו מסופקות עם 5 שנות אחריות כמפורט בכתב האחריות ובמקרה תקלה ולאחר אבחון טלפוני ראשוני ישלח טכנאי מומחה מטעם ישראדור לטיפול בתקלה על הצד הטוב ביותר.
המומחים שלנו ישמחו לייעץ ולתת מענה טלפוני ראשוני ומקצועי במוקד הטכני שלנו בטלפון 03-5530080 שלוחה 2

תיאור התקלה: קושי בהורדת הידית בפתיחת הדלת.
סיבה: לחץ על הצירים.
איך מטפלים? התקלה יכולה לקרות במצבים של לחץ על הצירים, דבר היוצר לחץ של הלשונית על בית הלשונית. במקרה הנ"ל יש צורך בכיוון הצירים. תיתכן אפשרות של פצירת בית הלשונית על מנת להקל על הפעולה היומיומית. למידע נוסף צרו איתנו קשר בטלפון 03-5530080 ונשמח לעמוד לשירותכם.

תיאור התקלה: קושי בנעילה.
סיבה: בעיית כיוון/היווצרות "פטריה" בראש המפתח
איך מטפלים? יכול לקרות בגלמי מפתחות מדגמים פשוטים, כמו כן יתכן והדלת שקעה/יצאה מאיזון. במקרה הנ"ל יש ליצור קשר עם המוקד הטלפוני שלנו למתן מענה מלא ואיכותי.

תיאור התקלה: חריקת צירים.
סיבה: שחיקה של הצירים במשך הזמן.
איך מטפלים? יש לבצע ריסוס ספריי WD40 ("זז-קל") על כל צירי הדלת ולאחר מכן להניע את הדלת מס' פעמים קדימה ואחורה עד לחדירת השמן לכל חלקי הציר.
במידה ובמהלך הטיפול הותז שמן גם על ציפוי/צבע הדלת יש לבצע ניקוי בעזרת מטלית.