מאמרים, מאמרים

דלת מתכת לבית

רבים מאתנו אשר נכנסו אי פעם לדירה חדשה אשר בבעלותם, חשבו שעות נוספות על מראה הבית העתידי ועל סגנון העיצוב שייראה בפנים ומחוצה לו. אחד הסממנים הגדולים והבולטים אשר יכולים לרמז לנו על מראה פנים-הבית הינו סגנון הדלת שלנו. הוספת דלת מתכת לבית אמנם נשמעת "משעממת" במידה מסוימת, אולם כיום דלתות מתכת משמשות הן בפן הבטיחותי והן בפן העיצובי. עובדה זו לבטח תגדיל את שימוש בדלתות מסוג אלו בקרב דיירים רבים.

איפה נוכל לצפות בקיומן של דלת מתכת לבית ?

בעבר הלא רחוק דלתות מתכת היו קיימות לרוב במשרדים ובתי עסקים שונים. עם הזמן הפכו בתים פרטיים וכאלו אשר רצו עיצוב מיוחד כבר בדלתות כניסה לביתם, לכאלו המתקינים דלת זכוכית בסגנון ייחודי משלהם.
היתרון בשימוש דלת זכוכית לבית הינו במגוון הרחב ואפשרויות העיצוב הרבות. אם בעבר עיצוב דלתות היו נחשבות "מותרות", הרי שבימנו נוכל לצפות במגוון עיצובים מרשימים, יוקרתיים ואיכותיים בכל דירה. את נראות הדלת מתאימים על פי דרישה, מה שמאפשר התאמת עיצובה לעיצוב הכללי של הדירה, המשרד והסביבה הקרובה.

כל מי שמעוניין לרכוש דלת מתכת לבית, מוטב לו כי יחפש אחר המשווקים המורשים דרך אתרי האינטרנט. כמו בכל תחום בו נידרש לספקי צד שלישי בעת שיפוץ או כניסה לבית חדש, גם כאן ביצוע השוואות בממדים השונים ייתן לנו שקט וביטחון לרוב משום שביצענו עסקה טובה. אול כיצד נדע מה עלינו לבדוק בעת רכישת דלת זכוכית לבית ?

כדי להבין אילו דרישות חשובות להתקיים בטרם רכשנו דלת זכוכית, מספיק כי ניכנס לאתר כלשהו של חברה מסוימת ונבדוק את מאפייני המוצרים (הדלתות) והן הנתונים שמסביב. (כל מה שקשור לרמת השירות ולמה שעתידים אנו לקבל מהחברה עצמה שלא קשור לדלת עצמה)

ברמת המוצר – חשוב כי נשכיל להכיר היטב מה גובה הדלת, רוחבה, אילו שכבות אבטחה היא מכילה, וכמובן האם העיטור עצמו על דלת הזכוכית תואם את מה שביקשנו. בפן השירותי, נוכל לבדוק מהי תקופת האחריות על הדלת? האם ההרכבה כלולה במחיר הסופי אותו סגרנו עם אותה חברה מבעוד מועד? מתי יוכלו לספק לנו את אותה דלת זכוכית לבית ועוד שאלות אחרות.
לסיכומו של דבר, כל דלת זכוכית באשר היא מגיעה בתצורה ייחודית ומעניינת מאוד. העיטורים והעיצובים השונים מביאים את אותן דלתות להוות פריט ריהוט מיוחד במינו אשר מגיע על פי דרישה.

היכנס לצפייה בקטלוג  דלתות כניסה מעוצבות