מאמרים, מאמרים

מה הדלת שלכם אומרת עליכם ?

כמעט לכל מקום אליו נגיע, לכל מבנה ובכל בית בו נתארח, יהיה את העיצוב הייחודי שלו. את הנראות הכללית של מבנים שונים, הגו ויצרו אנשי מקצוע ומעצבי בתים. אולם הם עשו זאת לאחר שחוו את רצונות הלקוחות, קרי בעלי הדירות עצמם. כשמדובר על דלתות הכניסה, נוכל למצוא אנשים המבקשים לעצב את הדלת (או לרכוש דלת מסוימת) אשר תעוצב בסגנון המתאים להם. היכולת להתאים בין השאיפות של לקוחות הקצה, אותם בעלי בתים, לבין היכולת המקצועית של יצרני הדירות – חייבת להיות מושלמת. בשל ריבוי הסגנונות הקיים כיום בשוק, התאמת הדלת המעוצבת לאופי שלנו יכולה להיות משימה די ארוכה ולא פשוטה כלל.

כיצד נדע להתאים את הדלת לאופי ולמטרות אליהן נשאף להגיע ?

כפי שניווכח לדעת, רכישה של ריהוט כה מאסיבי אשר עתיד לפקוד את ביתנו למשך שנים רבות, חייבת להיות מוצלחת. לכן קודם כל חשוב כי נבין מה אנו רוצים. כלומר, האם אותה הדלת אכן תשקף את התשוקה העיצובית, את השאיפות ברמת תכנון הבית שלנו?

כדי להבין האם בחרנו נכונה (עד בטרם התקנו את הדלת), ניתן יהיה להיפגש עם חברות המעורות בנושא ולבקש עצתם לגבינו. לרוב נעשה זאת לפני שנרכוש דלתות כניסה מאותה חברה. במקרים שכאלו אנשי מקצוע איכותיים יוכלו להתאים דלתות שונות לאופי שלנו, מה שיקל עלינו מאוד את הבחירה . למשל, אם נישאל את השאלות הנכונות ע"י האדם שיישב מולנו, ניתן יהיה להגיע למסקנה האם הסגנון שלנו הוא יותר עתיק, או יותר מודרני? האם אנו נרצה להוסיף עיטורים על גבי הדלת או שמא נעדיף פן נקי יותר?

לעיתים נבחין די מהר בהבדלים בין המאווים שלנו לבין המצב בשטח. הסיבות יכולות להיות כלכליות בדרך כלל. לדוגמה, אם נרצה דלת יקרה אבל שתתאים לנו במדויק למה שאנחנו רוצים, לרוב נבחין כי היא תהיה יקרה מהתקציב שעמד לרשותנו מה שיבטל את העסקה העתידית. דוגמה זו ואחרות מראות לנו עד כמה צריך לשלב בין הרצונות שלנו בכל הנוגע לרכישה של דלתות כניסה מעוצבות, לבין אימות התקציב, הצרכים העיצוביים והיכולות הפיזיות בשטח הדירה. כמובן שלצד ההיבטים העיצוביים תמיד נצטרך לבדוק גם את רמת בטיחות הדלת והאם היא עומדת בתקנים המחמירים.

בסופו של דבר, בדיקה מקיפה של הפרמטרים לקראת רכישה של דלת כניסה לבית. תעזור לנו להגשים את החלומות שלנו בנושא זה וליהנות מדלת איכותית.