מאמרים, מאמרים

האם דלת הכניסה שלך בטוחה ?

כאשר אנו סוגרים את היום ומתכוננים ללכת לישון, נרצה לחשוב כי אנו בטוחים מכל משמר בבית שלנו. הדבר נכון גם בעת שנצא מהבית ולא נשהה בו למשך זמן מה. לעיתים ולצערנו הרב, לפעמים נגלה "על בשרנו" כי הדלת שלנו נפרצה ומתוך הבית נגנב רכוש אישי והחיים הפרטיים שלנו חוללו. כדי להימנע ממקרים שכאלו נצטרך להתקין דלת איכותית ובטיחותית מאוד. דלת כניסה בטוחה תהפוך אותנו לרגועים ושלווים יותר. כמובן שאין כל יכולת למנוע ב 100% פריצות לבית משום שהפורצים יעילים לפעמים ומאוד יצירתיים. אך בעזרת דלת אשר תהיה עוצמתית ותקנה את תחושת ההגנה עבורנו ואת תחושת הפחד אצל כל מי שיעז להתקרב אליה, נוכל לצמצם מקרים שכאלו.

מתי חשוב לבדוק את תקני הבטיחות של דלתות הכניסה ?

כמובן שבטרם נרכוש דלת כלשהי נצטרך לוודא דבר ראשון את נושא זה. אולם כאשר מדובר בדלתות חוץ, כלומר דלתות אשר מסביבן ישנה גינה או חצר גדולה, החשיבות תהיה רבה יותר.  הסיבה בגינה נצטרך להתאמץ קצת יותר ולקנות דלת בעלת מאפייני בטיחות נוספים היא משום שדלת זו ממש תהיה פתח ראשוני לכל באי המקום. או אז אורחים לא רצויים יוכלו להיתקל בה כמכשול ראשון כאשר ירצו לממש את זממם.

חשוב להבין כי במקרים בהם נתור אחר המוצר המושלם במישור זה, אין זה אומר כי נצטרך לוותר על הנראות עצמה. חברות המייצרות דלתות כניסה מעוצבות עושות מאמצים רבים לתת שירות גם בהיבט הביטחון וגם במראה עצמו. עובדה זו תגלה לנו קטלוגים שלמים של דלתות אשר מצד אחד יהיו בעלי מאפיינים טכנולוגיים שיסייעו להקנות תחושת הגנה ומצד שני יהיו מעוטרות בצורה מיוחדת ויפה.

כמו כן, יש לשים לב כי גם אם בחרנו את הדלת וחברת ההובלה וההתקנה באה בכדי להתקין אותה בבית, נצטרך להיות בטוחים כי היא לא ביצעה שום תקלות בדרך ברמה שהדלת ניזוקה. כמו כן בעת ההתקנה עצמה חשוב כי נשים לב שאין סדקים, שבירות או עקמומיות כלשהי. כך נדע כי הדלת שלנו אכן בטוחה. אם אנו לא יודעים לבדוק את מאפייני הדלת תמיד נוכל למצוא אנשים שרכשו את הפריט שאנו עומדים לקנות, ולשאול האם הם מרוצים מהמוצר? בדיקות מסוג אלו ואחרות יהיו קריטיות עבורנו. חשוב מאוד כי לא נתעצל בהגנה על הבית ונקנה רק דלתות מחברות מורשות שעברו את כל הבדיקות המקיפות.

קרא עוד: דלתות כניסה מעוצבות לבית פרטי